Personel alımı başvuru tarihleri belli oldu mu? PTT personel alımı başvuru tarihleri?
PTT personel alımı başvuru süreciyle ilgili merak edilen detaylar henüz resmi bir açıklama olmamasına rağmen gündemdeki yerini koruyor. Başvuru yapmak isteyen adaylar PTT'nin resmi internet sitesi üzerinden yapılacak duyuruları yakından takip ediyor. Başvurular genellikle çevrimiçi olarak gerçekleştiriliyor ve süreç sınavlar ve mülakatlar aracılığıyla tamamlanıyor.
Henüz 2024 yılı için personel alımına dair net bir tarih açıklanmamış olsa da süreçle ilgili detaylar resmi duyuruların ardından belli olacak. PTT'nin personel alımları genellikle KPSS şartı aranmadan kurumun kendi sınav ve mülakatlarıyla yapılıyor.
PTT'nin resmi internet sitesinde şu an 10 bin personel alımına dair bir duyuru yer almıyor ancak adaylar ilerleyen süreçte yapılacak duyuruları takip ederek başvuru yapabilecekler. Başvuru şartları ise genel ve özel koşullara göre belirleniyor.
Türk vatandaşı olmak 18 yaşını doldurmuş ve 36 yaşından gün almamış olmak kamu haklarından mahrum bulunmamak gibi genel şartlar aranırken; özel şartlar alım yapılacak pozisyona göre şekilleniyor. Adayların PTT’nin resmi web sitesinden ilgili başvuru alanını seçmeleri ve aldıkları puanlara göre değerlendirmeye alınmaları gerekiyor. Sınava katılmak isteyenler sınav ücreti yatırarak süreci başlatabiliyor.
PTT personel alımında engelli personel çalıştırma mevzuatına uygun hareket ediliyor ve sürekli göreve engel akıl hastalığı bulunmaması gerekiyor. Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emekli olmamak ve atanacağı pozisyonun öğrenim şartını karşılamak da aranan diğer kriterler arasında yer alıyor.
Yorum yazarak topluluk şartlarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Alanyamedya.com.tr İnternet Sitesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.